El blog d'en Joan Ferran

20.4.06

Per llegir i discutir


Ahir vaig presentar el llibre Entre Tiempos publicat per l’editorial Hacer. Vaig gaudir amb la presencia de molts amics del partit i també dels diputats Fernández Teixidó i Daniel Sirera, de CiU i PP respectivament, a qui vull agrair la seva atenció i respecte envers la meva persona, el meu partit i les nostres posicions en aquest acte.

La presentació del llibre no ha estat absenta de petits ensurts o interpretacions un xic malintencionades. No em desdic de res del que ja he escrit però crec que cal contextualitzar-lo en el moment històric i polític en que va ser escrit cada paràgraf.

Els que no hagin pogut aconseguir un exemplar i tinguin interès en fer-ho hi hauran exemplars disponibles a la paradeta del PSC de les Rambles el dia de Sant Jordi o bé el podeu encarregar al PSC de Barcelona 933026016.

Us encoratjo a tots i a totes a iniciar un combat per les idees allà on estiguem. Comencen uns nous temps on caldrà raonar molt i cridar menys.

La racionalitat ha de vèncer l’impuls dels que viuen sobre fantasies fetes de soflames sentimentals i, per tant, força subjectives. Pel triomf de la raó!